Baby Shark: Sing & Swim Party Nintendo Switch review

Pinkfongs Baby Shark heeft sinds zijn debuut op het internet in 2015 fans over de hele wereld betoverd. Na de wereld te hebben veroverd, breidde Baby Shark zijn universum uit met een geanimeerde tv-serie, podcasts, liveshows, merchandise en zelfs een volledige speelfilm die in ontwikkeling is voor het vakantieseizoen van 2023.

Met de recente lancering van Baby Shark: Sing & Swim Party voor onder andere de Nintendo Switch kunnen fans uitkijken naar een nieuw en bijzonder hoofdstuk in Baby Sharks nalatenschap, dat zich richt op het stimuleren van verbeelding, creativiteit en liefde voor muziek in de harten van gezinnen overal ter wereld.

Baby Shark

Maak je klaar voor een ritmisch avontuur met de hele haaienfamilie in Baby Shark: Sing & Swim Party! Duik diep in de wijde zee met Baby Shark, Mommy Shark, Daddy Shark, Grandma Shark en Grandpa Shark om te genieten van het spectaculaire vin-tastische festival. Dit spel brengt alle zeeartiesten samen om te zingen, dansen en rocken. Laat de onderwaterfeestvreugde beginnen!

In dit betoverende avonturenspel stappen fans in de vinnen van hun favoriete personages uit de Baby Shark-familie. Ze reizen door 7 herkenbare locaties uit de Baby Shark-video’s op weg naar het Fin-Tastic Festival. De game biedt zowel een Rhythm Mode, waarbij je de maat moet houden, als een Runner Mode, waarbij je obstakels moet ontwijken en sterren moet verzamelen.

Terwijl spelers de verschillende levels voltooien, onthult het spel meer over het verhaal van de Haaienfamilie. Met 30 liedjes, waaronder onweerstaanbare klassiekers als ‘Baby Shark’, ‘Disco Sharks’ en ‘Shark Dance Party’, zullen spelers zingen en plezier beleven tijdens hun oceaanavontuur.

Familiespel

Baby Shark: Sing & Swim Party Nintendo Switch review - Mamaliefde.nl

De dagen van lange en saaie dagen zijn voorbij! Baby Shark: Sing & Swim Party maakt van elke reis een feest. Laat je vin-omenale zangstem horen aan vrienden en familie terwijl je geniet van liedjes uit originele video’s zoals Disco Sharks, Baby Mermaid Shark, Chumbala Cachumbala Skeleton Pirates, Shark Dance Party, Baby Shark Dance en meer. Doo Doo Doo Doo Doo Doo! De perfecte manier om de reis leuk, enerverend en sensationeel te maken.

Verzamel sterren: Ontdek de onderwaterwereld

Duik in de diepten van de oceaan en reis door zeven verschillende betoverende locaties. Zwem door de Tropical Bay, feest in Ocean City of waag je aan een duistere duik in het Kingdom of the Deep. Tijdens je ontdekkingsreis krijg je zeker honger, dus vergeet niet langs de Blue Pirate Ship te gaan voor een paar heerlijke zeewierboterhammen. Breng ook een bezoek aan het Opera House om te genieten van exotische zeemfonieën.

Kies je favoriete haai!

Baby Shark: Sing & Swim Party biedt de mogelijkheid om te spelen als een van de vijf verschillende leden van de haaienfamilie. Personaliseer je personage met verschillende kostuums, kleren en skins om een unieke look te creëren. Of je nu de voorkeur geeft aan de schattige Baby Shark of de wijze Grandpa Shark, er is voor elk wat wils.

Dompel jezelf onder in het avontuur door sterren te verzamelen terwijl je behendig kogelvissen ontwijkt. Of laat je ritmische kant zien door de golven te trotseren en te laten zien hoe snel je bent op de muziek. Word beloond met talloze muziekkaarten die je kunt toevoegen aan je groeiende album. Het is een onderwateruitdaging die zowel leuk als verslavend is!

Een ritmisch avontuur in de oceaan

Voor het hele gezin

Baby Shark: Sing & Swim Party is ontworpen met het hele gezin in gedachten. Het kan solo worden gespeeld of samen met maximaal 3 familieleden en vrienden in de lokale coöp-modus voor 4 spelers.

Met speciale aandacht voor de jongste spelers, bevat het spel toegankelijkheidsfuncties zoals een volledige voice-over voor alle dialogen, locatie namen en instructies om degenen die leren lezen te ondersteunen. De geleidelijke moeilijkheidscurve in de loop van de levels zorgt ervoor dat jongere spelers op hun eigen tempo kunnen leren spelen.

Stemmencast

Stephanie Malham, COO van Outright Games, deelde haar enthousiasme over de game: “We zijn verheugd om ‘Baby Shark: Sing & Swim Party’ uit te brengen. De audiovisuele en haptische interacties in onze game zijn alleen mogelijk op consoles en pc. Gecombineerd met de ritmische runner-gameplay die is afgestemd op deze geliefde franchise, kunnen fans de wereld van Baby Shark ervaren op een meeslepende en unieke manier die nog nooit eerder is vertoond.”

Francisco Encinas, CEO van RecoTechnology, benadrukte het belang van toegankelijkheid en uitdaging in het ontwerp van het spel: “Bij het ontwerpen van ‘Baby Shark: Sing & Swim Party’ was ons belangrijkste doel ervoor te zorgen dat de gameplay toegankelijk zou zijn voor de jongste spelers, terwijl het een passende uitdaging zou bieden voor fans van elke leeftijd. Om dit te bereiken hebben we ervoor gezorgd dat de moeilijkheidsgraad van het spel in de loop van de tijd toeneemt in een lichter, langzamer tempo dat zorgt voor een meeslependere en gevarieerde speelervaring.”

Duik Erin!

Baby Shark: Sing & Swim Party is nu beschikbaar op PlayStation 4, PlayStation 5, Nintendo Switch, Xbox One, Xbox X|S en Steam. Dompel jezelf onder in dit betoverende avontuur en ontdek een unieke wereld vol ritme, avontuur en gezinsvriendelijk plezier. Baby Shark nodigt je uit om deel uit te maken van het Fin-Tastic Festival en een gamingavontuur te beleven zoals nooit tevoren.

Ben je klaar om nieuwe zeevrienden te maken en door de spectaculaire oceaan te reizen? Baby Shark: Sing & Swim Party biedt een vin-tastisch avontuur vol muzikale vreugde en onderwaterverkenningen. Dus pak je zoute snacks, laat de zangfestijnen beginnen en duik in dit haai-stikke mooie avontuur!