Het moederschap is een grote reis, die begint zodra je een kinderwens hebt of er achter komt dat je zwanger bent. Daarna beginnen de vragen. Je wilt graag het beste voor je kind, maar waar moet je beginnen? Op Mamaliefde.nl wordt je meegenomen in het avontuur en de liefde van het moederschap. Om zo samen met je kinderen zoveel mogelijk mooie herinneringen te maken.

Op deze reis kom je van alles tegen. De nadruk ligt op leuke activiteiten met de kinderen zoals leuke knutselprojecten samen met je kinderen, leuke spelletjes en speelgoed. Sensopatisch spelen is toch wel een van mijn stokpaardjes, met enige regelmaat kom ik hier dan ook op terug. Buitenshuis komen er ook regelmatig leuke uitstapjes voorbij, net als recensies van theatervoorstellingen en vakantie met kinderen. Uiteraard wordt er ook extra aandacht besteedt aan de feestdagen.

De doelgroep van Mamaliefde zijn met name moeders tussen de 28 en 45 jaar, zij weten al aardig wat ze willen, zijn wat meer gesetteld en kritisch in de dingen waar ze tijd voor vrij maken. Ze zullen niet klakkeloos alles lezen, maar zijn dan wel echt geïnteresseerd in wat ze lezen en daarnaar handelen. Of ze nu thuisblijfmoeder zijn / thuis werken of buitenshuis; de kinderen staan op nummer 1 en daar hebben ze alles voor over.

shutterstock_73620922Adverteren?

Er zijn diverse mogelijkheden voor samenwerkingen. Deze zijn met name afhankelijk van de wensen en het doel van de samenwerking. Tarieven hiervoor gaan in overleg en zijn afhankelijk van de wensen. Bij meerdere afnames is er een staffelkorting mogelijk. Andere verzoeken dan die hieronder staan? Ik hoor graag van je.

Maandelijkse unieke bezoekers: 91.562 / sessies: 113.754 / pageviews: 144.910 (Google Analytics 1 december 2016)

Facebook: 10.460 volgers / Instagram: 4.351 volgers / Twitter: 2.868 volgers / Pinterest: 2.776 volgers / Bloglovin’: 581 volgers / Google+: 452 volgers

Geslacht: 92 % vrouwen & 8 % man / Leeftijd: 81.35% 25 tot 45 jaar / Locatie: 81% Nederland & 16% België

Een sponsored story is een blog op Mamaliefde.nl. Als we het eens zijn over het onderwerp, levert jouw organisatie een compleet artikel aan. In het artikel kan één alinea specifiek opgenomen worden over jouw organisatie met link naar je website. Ook mag de naam van de organisatie in de inleiding van het artikel vermeld worden met link. Door te kiezen voor een sponsored story, geef je onze lezers een goede reden je website te bezoeken en tot conversie over te gaan. Maar het effect reikt verder dan alleen website verkeer. Door regelmatig sponsored stories te plaatsen, versterk je jouw naamsbekendheid onder onze lezers en levert dit ook indirect een stevigere positie in de markt op. Om lezers naar jouw artikel te trekken, posten we dit standaard door naar onze social media (Facebook, Twitter en Google+). Wanneer je het artikel onder je eigen volgers op social media deelt, zal dit het effect versterken. Een sponsored story blijft op de website staan.

Door de koppeling met andere artikelen op basis van tags, blijft het artikel ook na lange tijd naar voren komen bij artikelen met vergelijkbare content. Ook zal hij door de SEO optimalisatie blijven terugkomen in de zoekresultaten van Google. Hiermee is het effect niet van tijdelijke aard en werkt het nog lange tijd door.

  • Lever je zelf het artikel aan en sluit deze bij de overige artikelen dan krijg je een korting van € 100.
  • Wil je graag bovenaan de homepage blijven staan gedurende een week? Hiervoor betaal je € 50 meer.
  • Wil je extra publiek bereiken op Facebook ondanks het algoritme? We kunnen het artikel extra boosten onder een specifieke doelgroep (naar wens). Dit kan voor € 25 per dag.
  • Wil je getagd worden op facebook of andere social media wordt er € 25 extra gerekend.

Productpromotie

Een productpromotie  biedt de mogelijkheid om converterende leads naar je website te krijgen. Wij creëren content over jouw product, dienst of website door het te testen. De content is altijd eerlijk en vanuit ons oogpunt bekeken. Is jouw product, dienst of website goed, dan zal dit ook een goed en oprecht verhaal opleveren! Een verhaal dat geloofwaardig is voor onze lezers en hun daarmee sneller aanzet tot actie. We publiceren de content en bepalen samen welke call-to-action in het artikel wordt  opgenomen om de lezer naar je website te trekken. Natuurlijk wordt het artikel geoptimaliseerd als het gaat om SEO. De review wordt doorgeplaatst naar Facebook, Twitter, Tumblr en Google+. We bieden ook mogelijkheden met Instagram. Win- en kortingsacties, gekoppeld aan de review, leveren hierbij over het algemeen het beste resultaat.

In sommige situaties staan we open voor barter deals. Hierbij geldt dat het product bij ons en onze lezers moet passen. In ruil voor het één of meerdere producten kunnen wij een review schrijven en/of er aandacht aan besteden op social media. De omvang van PR voor het product hangt af van de waarde ervan. We gaan hier graag over in gesprek. Om een passend voorstel te kunnen doen, ontvangen we graag een concreet aanbod. Omdat er veel aanvragen binnen komen kan ik snelle plaatsing niet altijd garanderen. Mocht er spoed op zitten betaal je hier in overleg een kleine vergoeding voor. Een product goed reviewen kost tijd. Indien een artikel naar meerdere bloggers wordt gestuurd kost het vinden van een unieke insteek extra tijd.

Barter deal?

Een keer per maand deel ik ook een overzichtsblog. Denk hierbij aan de leukste tips en producten. Wil je jouw website of product in een verzamelartikel onder de naam ‘Vers van de pers’ opgenomen hebben, dan is dit mogelijk tegen gereduceerd tarief. Voorwaarde is wel dat het om een website of product gaat die we ook daadwerkelijk zouden adviseren. Natuurlijk is hierbij ook een barterdeal mogelijk, afhankelijk van de waarde van het product en het daadwerkelijk bruikbaar is.  Interesse in deze vorm van samenwerking? Neem dan contact met ons op voor de geplande artikelen en overleg over eventuele barterdeal.

Blogtrips / events

Hoe kunnen wij nu beter een bestemming of activiteit promoten dan er zelf heen te gaan of aan deel te nemen? Door het ons zelf te laten ervaren, kunnen wij het enthousiasme nog beter overbrengen op onze lezers. Er wordt samengewerkt met gastbloggers zodat er activiteiten voor verschillende leeftijdscategorieën bezocht kunnen worden. Vooral omdat wij onze lezers voor, tijdens en na afloop van de trip meer kunnen meenemen in de beleving ervan door er op Twitter en Instagram extra aandacht aan te besteden.

Afhankelijk van de activiteit of omvang van de trip schrijven we één of meer artikelen over de bestemming. De artikelen worden gedeeld op Facebook, Twitter, Google+, Pinterest en Blogsociety. In overleg kan er een video verslag van de trip op YouTube geplaatst worden en op onze site en social media worden gedeeld. Om een passend voorstel te kunnen maken voor de publiciteit die we aan een blogtrip kunnen geven, ontvangen we bij interesse graag een concrete aanvraag. Belangrijk hierbij is dat de bestemming of activiteit aansluit bij doelgroep van gezinnen met jonge kinderen. De condities voor deze reis / activiteit worden in overleg vastgesteld.

Langdurige samenwerking

De afgelopen tijd heb ik gemerkt dat bedrijven steeds meer behoefte hebben aan een lange termijn samenwerking. Zelf ben ik daar ook groot voorstander van. Daarom is er sinds begin 2016 een speciale partnerpagina waar een brand een logo of banner kan plaatsen. Hiervoor werk ik alleen samen op basis van barterdeals met partijen waarmee ik eerder al heb samengewerkt. De verwachting is minimaal een review en een review in combinatie met winactie per jaar.

Linkruil

Let op: Voor Linkruil sta ik niet open en hoef je me niet te benaderen. Dit doet beide sites alleen maar schade aan sinds de Penguin updates.

Als je een link achterlaat in de reacties onder een blog heeft dit weinig nut aangezien deze no-follow zijn en worden ook verwijderd.

Testimonials

Vanwege het brede persoonlijke karakter van deze blog zijn er verschillende insteken mogelijk. In het verleden heb ik onder andere samengewerkt met;

Baby & Kind: Stokke ♥ Babboe ♥Bobike ♥ Nuby ♥ Nuna
Fashion
:  Zenner ♥  Le Chic♥  ♥ Smafolk ♥ Kleertjes.com ♥ Lief! Lifestyle
Shoes: Bergstein ♥ Shoesme ♥ Naturino ♥ Red-Rag ♥ Twins & Trackstyle
Books & More: De Vier Windstreken ♥ Mercis ♥  Disney ♥  Woezel en Pip ♥  Zwijsen
Beauty: Petit et Jolie ♥ Kneipp ♥  Dr. Leenarts ♥ Naïf ♥ Zwitsal
Play: Fisher Price ♥ Lego ♥ Little Tikes ♥ VTech ♥  Goliath ♥ Hasbro
Food: Plus ♥  Marley Spoon ♥  Kinderchocolade ♥  Albert Heijn ♥ Ella’s Kitchen
Travel: Center Parcs ♥ Martinhal ♥ VisitDenmark ♥ Eurocamp ♥ DFDS Seaways
Uitstapjes:  Plopsa ♥ Hellendoorn ♥ Efteling ♥ Rijksmuseum van Oudheden ♥ Ouwehands Dierenpark
Theater: Efteling ♥ Disney on Ice ♥ Van Hoorne Entertainments ♥ CTM ♥ Stage-Entertainemnt
Lifestyle: Opel ♥ Flavourites ♥ Lucardi ♥ Kitchenhugs ♥ Netflix

Het is altijd fijn om complimenten van een ander te ontvangen. Een greep uit de ontvangen feedback van zowel bloggers als samenwerkingspartijen. Zo heb ik ooit een wedstrijd gewonnen als social media reporter bij de musical Dreamgirls.

Ik ga eerlijk zijn: toen we voor het eerst contact hadden, twijfelden we over een samenwerking. Van alle websites die ik had gemaild, vroeg jouw website de hoogste prijs voor een advertorial. Je engagement op je site en op sociale media trok ons uiteindelijk over de streep. Maar… het is die prijs dubbel en dik waard! Je bent professioneel, en je levert snel en uitstekend werk. Ik ben heel tevreden met het artikel. Het was echt een plezier om met je samen te werken! Jana van Vakantiehuizen Spanje

En ik ben enorm blij dat je bent gaan bloggen! Ik leer veel van je, haal inspiratie bij je vandaan en daarnaast ben je ook nog eens een leuke meid om gezellig mee te kletsen :) Nicole van Meisje-Eigenwijsje

Wat ik vooral heel sterk vind is dat je meerdere keren per dag een goed artikel neerzet! Ik heb zelf een fulltime baan buiten de deur, dus ben stiekem jaloers op de tijd en ruimte die je hebt om (tussen het moederen door) aan je blog te werken. Ga zo door! Karin van Omagazijn

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij jou steeds terugkom voor de kwalitatief consistent goede artikelen. Thumbs up want dat houden niet veel blogs vol. Madelon van Waymadi

Ik ontmoette eindelijk Linda van Mamaliefde, heel leuk om haar nu in het echt te zien. Ze is in het echt net zo aardig als online :). Maike van Juf Maike

Ik was gisteravond nogal gestrest en vond echt even een rustpuntje in Linda haar blogs, allereerst heb ik de oorzaak van de stress aangepakt (die van me afgestoten) Marrie

Bedankt voor je post, dit bedoelen we nou met een post op een natuurlijke manier schrijven. Echt top gedaan! Manon van PubNxt

Je artikel ziet er super uit, dankjewel! Altijd zo leuk om die uitgebreide verslagen van jou te lezen, alsof de lezer er echt bij is 🙂  Chantal van Cherry Picker

Bij jouw zien we dat het engagement erg hoog ligt en jij op een heel persoonlijke manier jouw volgers aanspreekt. Dorit van Bloggers Network

Echt in een woord, wauw! Dit noem ik pas een recensie en hier kan menig blogger wat van leren en die foto’s super leuk! Het is meer dan goed en wij gaan dit zeker delen op onze facebookpagina. Sandra van PR4You

Wat een super leuk artikel. Dit is precies wat mijn klant fijn vind haha!  Ik denk dat wij in de toekomst nog veel leuke acties kunnen opzetten. Birgit van FS Agency

Heel goed gedaan! Ik heb een aantal artikelen op je website gelezen, en jouw blog spring eruit: erg interessant en een schat aan informatie. Tanja van Kaya Sieraden

Voorwaarden

De standaard condities voor samenwerking

  • Mamaliefde gebruikt alleen unieke content op haar website. Persberichten kunnen inspireren tot een artikel of gedeeld worden op social media, maar worden nooit een op een gekopieerd.
  • De artikelen bevatten minimaal 300 woorden, maar hebben een gemiddelde rond de 900 woorden. Een lengte die door Google optimaal gewaardeerd wordt. Uitschieters naar de 2.000 woorden zijn geen uitzondering.
  • De afbeeldingen die gebruikt worden in een artikel zijn door Mamaliefde zelf gemaakt, of worden door de samenwerkende partij verstrekt.
  • In een artikel wordt de samenwerkende partij genoemd bij naam en wordt er minimaal een link opgenomen. Meer gaat in overleg.
  • Bij het schrijven van een artikel wordt er rekening gehouden met de SEO en wordt er naar een optimaal resultaat gestreefd met behulp van de SEO-plugin Yoast.
  • In artikelen waar sprake is van een vergoeding in natura of monetair wordt er overeenkomstig de Reclamecode Social media een melding gemaakt onderaan het artikel. Dit is in de vorm van een afbeelding.
  • Bij betaalde blogs wordt er een no-follow link geplaatst.
  • Een artikel verschijnt bovenaan de homepage en zakt iedere dag een stukje naar beneden. Gemiddeld blijft het een week op de voorpagina staan.
  • De artikelen blijven onbeperkt toegankelijk via het archief of de zoekfunctie.
  • Alle artikelen worden in principe eenmalig verspreid via Facebook, Twitter, Pinterest en Google+.
  • De betaling dient binnen een maand na publicatie overgemaakt te zijn op het doorgegeven rekeningnummer. Zo niet kunnen er extra kosten in rekening gebracht worden en overgegaan worden tot verwijdering van het artikel.
  • Mamaliefde behoudt zich het recht voor om samenwerkingen te weigeren.
To Top // and these part of the code may be inserted in the end of HTML document of your website to exclude delays in loading of your main content.