Heel lang geleden was er een man, die dol was op kleine kinderen. Hij wilde ze graag laten opgroeien met leuk en ook leerzaam speelgoed. Spelenderwijs kun je namelijk zoveel leren. Belangrijk was toch ook wel dat kinderen nog altijd kinderen zijn. Met die gedachte bracht Herman Fisher in 1931 zijn speelgoed op de markt. De naam zegt het eigenlijk al. Herman Fisher is de man achter het bekende merk Fisher Price. Het speelgoed waar onze ouders ook nog mee gespeeld hebben. Wie herinnert zich de kassa nou niet? Of de bus van Little People? Deze twee producten zijn nog steeds erg populair.

12305531_10207848224428609_556361096_n (640x427)

Ook Fisher Price gaat met de tijd mee. De producten worden steeds diverser en hebben meer mogelijkheden. Kennen jullie bijvoorbeeld de learning robot Beatbo al? Deze is nog niet zolang op de markt, maar wel al een succes onder de kleintjes. Het kan ook niet anders, want het maakt geluid, geeft lichtjes en het beweegt ook nog eens.  Het stimuleert de baby in bewegingen maken, dat voor zowel de grove als de fijne motoriek gunstig is. Is de kleine wat groter? Dan kan hij leren tellen en maakt hij kennis met letters en kleuren. Beatbo groeit dus als het ware met de kleine mee.

In 2016 zul je Fisher Price nog vaak tegenkomen. Zo zijn er naast de kampioenschappen in Rio ook kampioenschappen in huis zelf. Elke atleet is hetzelfde begonnen. Iedereen zette ooit zijn eerste stapjes. Fisher Price zal volgend jaar aan al die bijzondere momenten extra aandacht geven. En jij kan ook meedoen! Hoe? Dat zal tegen die tijd duidelijk worden. Ik denk dat over 30 jaar mijn dochters zullen schrijven, dat hun grootmoeder ook al met Fisher Price speelde.

Lunchtrommel

 

De producten van Fisher Price worden allemaal ontwikkeld met als doel het kind te stimuleren en te ondersteunen in de ontwikkeling. Van het alfabet opzeggen, kleuren en vormen herkennen tot aan de muzikale ontwikkeling. Kinderen ondthouden liedjes namelijk sneller dan gesproken taal. Eén van de populairste items van Fisher Price op dit moment is de lunchtrommel. Hiermee stimuleer je de fantasie van het kind, de cognitieve intelligentie en de fijne motoriek. Als dat niet mooi meegenomen is?

Winactie

Eén van de populairste items van Fisher Price op dit moment is de lunchtrommel. Hiermee stimuleer je de fantasie van het kind. Meedoen kan door onder dit bericht een reactie achter te laten, voorzien van een geldig e-mailadres of facebookpagina. Voor een extra winkans mag je de Facebookpagina van Mamaliefde liken. De winnaar ontvangt aan het einde van de week een mailtje en krijgt dit setje opgestuurd.

miriam

Blogger at Meer van Mir
Ik ben moeder van 3 prachtdochters en werk 4 dagen per week als juriste. Het gezin is voor mij de grootste rijkdom. Het leven is een stuk interessanter sinds de Muppets er zijn